بهترین صرافی های ارز دیجیتال + مزایا و معایب

یکی از دغدغه های اصلی کاربران ایرانی در حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب یک صرافی معتبر است.همیشه برای افراد سولاتی به وجود می آید که به عنوان مثال در بین صرافی های ایرانی کدام صرافی از همه بهتر است؟ آیا صرافی های ایرانی اعتبار بیشتری نسبت به صرافی های خارجی دارند؟در این مقاله قصد داریم تا برترین صرافی های بازار ایران را بررسی کنیم و به مزایا و معایب هر یک بپردازیم.

اما خوب است بدانید که در حال حاضر خیلی از افراد به دنبال ایجاد و طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال هستند چرا که با این کار بستر خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم می کنند و از هر تراکنش کارمزد دریافت می کنند.اگر شما هم به دنبال داشتن یک سایت صرافی ارز دیجیتال هستید باید بگوییم که ما در مجوعه طراحی وب پلتفرمی را برای شما عزیزان طراحی کردیم که خیلی راحت و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتوانید یک سایت صرافی ارز دیجیتال را مدریت کنید.

برای مشاهد تعرفه های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کلیک کنید

صرافی ایرانی یا خارجی؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که صرافی های ایرانی و صرافی های خارجی هر کدام امکانات متنوعی را ارائه می کنند و این کاربر است که باید با توجه به نیاز خود صرافی مورد نظر خود را انتخاب کند.برای مثال فردی خودروی داخلی را ترجیح می دهد و بعضی از افراد خودروی خارجی را برتر می دانند.به طور کلی صرافی های معتبری ایرانی و خارجی وجو دارد که اگر بخواهیم به بعضی از آنها اشاره کنیم از صرافی های خارجی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  1. بایننس
  2. کوینکس
  3. هات بیت
  4. بیکگس
  5. بیت فینیکس
  6. بیت هامب
  7. هوبی گلوبال
  8. کوکوین
  9. بی ترو
  10. کراکن

بهترین صرافی های ایرانی

امروزه با توجه به افزایش چشمگیر کاربران در حوزه ارزهای دیجیتال،سایت های صرافی زیادی ایجاد شده است که انتخاب را برای کاربران کمی سخت کرده است.اما برای انتخاب یک صرافی خوب چه نکاتی را باید بدانیم؟اگر بخواهیم به صورت کلی به این سوال پاسخ دهیم باید هنگام انتخاب یک صرافی به مواردی مانند تعداد ارزهای قابل معاوضه،درصد کارمزد،داشتن api قیمت لحظه ای،قدمت سایت،داشتن اپلیکیشن موبایل و همچنین داشتن رابط کاربری مناسب توجه کرد.در ادامه قصد داریم تا تعدادی از صرافی های محبوب ایرانی را بررسی کنیم.

صرافی نوبیتکس

در حال حاضر یکی از محبوب ترین صرافی ها در ایران صرافی نوبیتکس است.یکی از دلایل محبوبیت این صرافی پشتیبانی از ارزهای متتوع و همچنین موجودی نقدینگی بالای این صرافی است.نوبیتکس در شبکه های اجتماعی هم فعالیت زیادی دارد و همیشه سعی می کند با گذاشتن مسابقات و کمپین های مختلف،کاربرانی زیادی را جذب کند.

کارمزد این صرافی برای افرادی که تازه در این سایت ثبت نام می کنند حدود ۰.۰۳۵ (برای معاملات جفت ارز ۰.۰۱۵) درصد می باشد.اما اگر در جشنواره های نوبیتکس یا به عنوان مثال عضو کانال های نوبیتکس شوید،درصد کمتری از شما به عنوان کارمزد دریافت می کند.مراحل احراز هویت نیز در این صرافی پیچیده نیست و کاربران به راحتی می توانند در سایت نوبیتکس ثبت نام کنند.

 

مزایا نوبیتکس

  1. پشتیبانی از ارزهای متنوع
  2. سیستم پشتیبانی خوب
  3. کیف پول سرد
  4. دارای بازار آزمایشی
  5. مراحل اهراز هویت آسان
  6. درآمد رفرالی

معایب نوبیتکس

  1. رابط کاربری پیچیده
  2. کندی عملیات هنگام ترافیک سایت
  3. گرافیک ظاهری ضعیف

صرافی اوکی اکسچنج

اگر در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنید حتما تا به حال اسم صرافی اوکی اکسچنج به گوشتان خورده است.اوکی اکسچنج هم یکی از صرافی های معتبر ایرانی است که مانند نوبیتکس دارای دو بازار حرفه ای و مبتدی می باشد.سیستم پشتیبانی خوب این صرافی که به صورت تلفنی هم پاسخگو هستند یکی از مزایا اصلی این صرافی محسوب می شود.

 

مزایا اوکی اکسچنج

  1. احراز هویت آسان
  2. پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف
  3. پشتیبانی آنلاین و تلفنی
  4. رابط کاربری خوب

معایب اوکی اکسچنج

  1. کارمزد بالا
  2. عدم وجود تست نت

صرافی والکس

صرافی والکس با هدف ایجاد یک بستر امن برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال در ایران راه اندازی شد.جالب است بدانید طراحی این سایت توسط دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه شریف تهران انجام شده است.بنا به گفته مدیران سایت صرافی والکس چیزی در حدود ۹۰ هزار کاربر در این سایت فعالیت دارند و مشغول ترید کردن ارزهای دیجیتال می باشند.

مراحل تایید هویت در صرافی والکس کمی سخت گیرانه است.برای احراز هویت می بایست حتما یک خط ثابت داشته باشید تا تیم پشتیبانی والکس با شما تماس بگیرند همچنین برای تایید حساب کاربری نیاز به عکس و تعهد نامه می باشد.برای شروع به سفارش در سایت والکس حداقل ملغ ۱۰۰ هزار تومان است و نرخ کارمزد با توجه به معاملات انجام شده توسط شما (حدود ۰.۴ درصد) محاسبه می شود.برداشت از حساب های ریالی توسط سامانه ساتنا انجام می شود و ۳ روز یا همان ۷۲ ساعت زمان می برد.

 

مزایا والکس

  1. سیستم پشتیبانی عالی
  2. رابط کاربری آسان
  3. درآمد رفرالی
  4. پشتیبانی از ارزهای پرطرفدار
  5. استفاده از ربات های پرکاربرد

معایب والکس

  1. عدم وجود بازار آزمایشی
  2. زمان برداشت از حساب طولانی
  3. نداشتن اپلیکیشن موبایلی

صرافی رابین کش

یکی از صرافی های جدید ایرانی که تواسته در همین مدت زمان کم محبوبیت زیادی را پیدا کند صرافی رابین کش است.این صرافی که یکی از صرافی بروز ایرانی محسوب می شود توانسته در سایت خود امکانات متنوعی را به کاربران ارائه دهد.از جمله این امکانات می توان به لیمیت و استپ لیمیت (مشخص کردن حد سود و ضرر) اشاره کرد که در صرافی های ایرانی کم به چشم می خورد.از ویژگی های اصلی این صرافی پشتیبانی از شبکه های TRC 20 و ERC 20 و BEP2 است.

 

مزایا رابین کش

  1. وجود بازار آزمایشی
  2. سیستم پشتیبانی آنلاین
  3. رابط کاربری خوب
  4. پشتیبانی از شبکه های مختلف

معایب رابین کش

  1. کارمزد نسبتا بالا
  2. نداشتن اپلیکیشن

صرافی اکسیر

یکی دیگر از صرافی های بازار ایران که این روزها مورد توجه کاربران حوزه ارزهای دیجیتال قرار گرفته است صرافی اکسیر می باشد.بنا به گفته مدیران این صرافی برای کیف پول ها از سیستم های امن شرکت آمازون استفاده می شود که در صورت انجام این کار می توان صرافی اکسیر را یکی از امن ترین صرافی دانست.صرافی اکسیر از ۱۵ رمز ارز پشتیبانی می کند و حداقل مبلغ سفارش ۱۰۰ هزار تومان می باشد.اما نرخ کارمزد این صرافی با توجه به سطوح کاربر مشخص می شود که برای افراد مبتدی حدود ۰.۰۲۵ درصد می باشد.

 

مزایا اکسیر

  1. پشتیبانی از بلاک چین های مختلف
  2. درآمد رفرالی
  3. پشتیبانی خوب
  4. امنیت بالا

معایب اکسیر

  1. عدم وجود بازار آزمایشی
  2. رابط کاربری پیچیده
  3. کندی عملیات هنگام ترافیک سایت

جمع بندی

برای انتخاب یک صرافی معتبر باید فاکتور های کلی مانند نرخ کارمزد،داشتن اپلیکیشن موبایل،امنیت سایت،رابط کاربری خوب و وجود بازار های آزمایشی را در نظر بگیرید.اما با وجود این فاکتور ها باز هم انتخاب یک صرافی با توجه به نیاز کار مشخص می شود.در این مقاله ۵ تا از بهترین سایت های صرافی ایران را معرفی کردیم تا به انتخاب شما در یک صرافی معتبر کمک کرده باشیم.اما توجه داشته باشید قبل ثبت نام در هر صرافی قوانین و مقررات را به طور کامل مطالعه کرده باشید.

اما شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا صرافی کریپتولند را که یکی از صرافی های شناخته شده است بررسی نکردید؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم با توجه به مشکلات پیش آمده برای صرافی کریپتولند و تعداد بالای گزارشات تخلف،در این مقاله از بررسی این صرافی صرف نظر کرده ایم.

جهت مشاوره برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ( اسکریپت صرافی ارز دیجیتال ) می توانید با کارشناسان و مشاوران طراحی وب تماس بگیرید.

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین صرافی های ارز دیجیتال + مزایا و معایب»

  1. سلام وقت بخیر ممنون میشم هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال رو اطلاع بدید
    آیا کیف پول‌اختصاصی هم دارد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.

پیمایش به بالا