تخفیف ویژه : هم اکنون با ۴۰ درصد تخفیف خرید کنید

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

این روزها بازار ارزهای دیجیتال خیلی داغ و همه افراد به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند.اما افراد باهوش به دنبال طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال هستند چرا که با این کار بستر خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراهم می کنند و بدون هیچ زحمتی از هر تراکنش کارمزد می گیرند.حجم تراکنش های ارزهای دیجیتال روزانه بیش از ۸۰ بیلیون دلار است که ایران هم سهم زیادی در این بازار دارد.

با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید برای هر تراکنش کارمزد تعیین کنید و خیلی راحت به درآمد های دلاری بالایی برسید.ما در مجوعه طراحی وب پلتفرمی را برای شما عزیزان طراحی کردیم که خیلی راحت و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتوانید یک سایت صرافی ارز دیجیتال را مدریت کنید.

صرافی های ارز دیجیتال پلتفرم هایی هستند که تجارت ارز های دیجیتال را برای کاربرانی که قصد خرید و فروش ارز های دیجیتال و ارز فیات را دارند سهولت می بخشد.در واقع، صرافی های ارز دیجیتال به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می کند و درآمد خود را از طریق کارمزد تراکنش ها به دست می آورد.

حال این سوال مطرح می شود که برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال یا اسکریپت صرافی ارز دیجیتال چه اقداماتی باید انجام شود؟ یا یک سایت صرافی ارز دیجیتال خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟در ادامه این مقاله قصد داریم تا به این سوالات و همچنین مباحثی مثل امنیت سایت،بازار های معاملاتی p2p،نحوه محاسبه کارمزد ها و… بپردازیم.پس تا انتها مقاله کاربردی طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال همراه ما باشید.

معرفی ویدئویی نرم افزار

۲۲ دقیقه ۴۸ ثانیه

بررسی دمو و امکانات سایت صرافی ارز دیجیتال

نام کاربری و پسورد پنل کاربری  :

[email protected]

نام کاربری و پسورد پنل ادمین :

[email protected]

طراحی حرفه ای سایت صرافی ارز دیجیتال

با بیش از ۳ سال سابقه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال آماده ارائه مشاوره رایگان جهت راه اندازی  سایت صرافی شما هستیم.

بهترین خدمات را از ما دریافت کنید

ما به صورت تخصصی در زمینه طراحی صرافی ارز دیجیتال فعالیت میکنیم و تمامی خدمات ما به صورت حرفه ای در این زمینه ارائه میگردد.

برخی از ویژگی های مهم

برخی از ویژگی های مهم اسکریپت صرافی ارز دیجیتال 

بازار معاملاتی P2P

امکان ایجاد نامحدود بازار p2p (معاملات بین کاربران سایت ) با قابلیت سفارش گذاری ، محدود ، مارکت ، استاپ لیمیت oco

سفارش سریع

ادمین سایت میتواند بیش از ۱۰۰۰ رمز ارز را به ریال و تتر با کاربران سایت معامله کرده و با درصد مشخص سود خرید یا فروش نماید.

احراز هویت اتوماتیک kyc

شما میتوانید هویت کاربران سایت خود را با استفاده از api ثبت احوال احراز کنید و از صحت اطلاعات اعلامی توسط کاربر مطمئن شوید

بازار تعهدی

کاربران میتوانند د در بازار تعهدی سایت شما رمز ارز مورد نظر را با تتر خرید یا فروش کرده و سود قابل ملاحظه ای برای شما داشته باشند.

گزارش دهی کامل

از طریق پنل ادمین میتوانید تمامی تراکنش های کاربران را مشاهده کنید و همچنین جزئیات سود ادمین قابل مشاهده میباشد.

اطلاع رسانی جامع

اطلاع رسانی های کامل از فعالیت های مالی و... از طریق پیامک و ایمیل برای مشتریان و ادمین ها ارسال میگردد .

چند زبانه بودن

سیستم صرافی قابلیت پشتیبانی از نامحدود زبان را دارد و در حال حاظر از زبان های : فارسی ، عربی و انگلیسی پشتیبانی میکند.

کیف پول جندگانه

صرافی از کیف پول های : بایننس ، کوینکس ، شخصی (تراست ولت یا ...) و فول نود پشتیبانی میکند که بهترین گزینه فول نود میباشد.

به صورت کلی شما میتوانید صرافی مورد نظر خود را به دو روش سفارش دهید که در پایین به شرح این دو روش میپردازیم

در صورتی که نیاز به کد نویسی صرافی از ابتدا را دارید میتوانید پروژ خود را به ما بسپارید تا آن را از ابتدا برای شما کد نویسی کنیم.

جهت دریافت قیمت لطفا با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ در ارتباط باشید . زمان انجام این نوع پروژه براساس نیازهای مشتری مشخص میگردد .

در این نوع سفارش گذاری براساس نیاز شما طراحی سایت انجام میشود و هرنوع ویژگی که مد نظر شما باشد پیاده سازی میگردد.

شما میتوانید از نسخه جامع و آماده صرافی ارز دیجیتال ما استفاده نمایید که دارای امکانات بسیار زیادی میباشد.

جهت دریافت قیمت لطفا با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ در ارتباط باشید.
زمان راه اندازی نسخه آماده صرافی ارز دیجیتال کمتر از ۴ ساعت میباشد و مبلغ خرید پس از نصب قابل پرداخت میباشد.

نسخه آماده صرافی با بیش از ۳ سال توسعه مداوم و منظم دارای امکانات بسیار زیادی میباشد که در پایین میتوانید لیست این امکانات را بررسی کنید و همچنین قابلیت توسعه و شخصی سازی را داراست.

تصاویری از پنل کاربری و ادمین صرافی ارز دیجیتال

توضیحات تکمیلی و جامع در مورد طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

ایجاد بازار P2P در صرافی ارز دیجیتال

شما میتوانید به راحتی بازار های جفت ارز نامحدود با ۴ نوع سفارش گذاری محدود ، مارکت ، استاپ لیمیت و oco را ایجاد نمایید و بابت هر معامله خرید و فروش از کاربران خود کارمزد دریافت نمایید و با ربات شلوغ کننده بازارهای ایجاد شده را شلوغ نمایید .

پیاده سازی کیف پول صرافی ارز دیجیتال

مهم ترین بخش یک صرافی سیستم کیف پول ها صرافی میباشد . ما برای شما ۲ حالت کیف در صرافی قرارداده ایم  که حالت اول استفاده از فول نود میباشد ( منظور استفاده از فول نود اختصاصی میباشد و api و… نیست) .

که در این حالت ما برای شما ۱۰ فول بیت کوین ، دوج کوین ، لایت کوین ، بیت کوین کش ، ترون ، اتریوم ، بایننس اسمارت چین ، بایننس کوین ، استلار و ریپل را بر روی سرور اختصاصی شما نصب خواهیم کرد .

نصب مشمول هزینه جدا میگردد و باید مشخصات سرور را براساس زمان درخواست از ما دریافت نمایید حالت دوم استفاده از سیستم کیف پول های صرافی بایننس و کوینکس  میباشد  ، در این حالت شما به این صرافی ها متصل میشوید  البته روش سومی هم وجود دارد که شما میتوانید از کیف پول های ایجاد شده در از طریق تراست ولت ، لجر یا …  استفاده کنید.

امکانات پنل کاربری طراحی سایت صرافی :



صفحه اول سایت صرافی ارز دیجیتال :

لندینگ پیج مشابه کوینکس و قابلیت خرید و فروش سریع ارز به تتر و ریال در لندینگ ، همچنین لندینگ پیج داینامیک میباشد .  

قیمت ارز ها و جزئیات آنها :

کاربران صرافی میتوانند لیست قیمت ارز های صرافی را به ریال و تتر مشاهده نمایند و با کلیک بر روی هر ارز وارد صفحه جزئیات ارز شده و اطلاعات کاملی در مورد ارز را مطالعه نمیاند و در صورت تمایل در همان صفحه آن را را به ریال یا تتر خرید و فروش نمایند.

نحوه ثبت نام  ، ورود و بازیابی گذرواژه کاربر :

بخش ثبت نام ، در بخش ثبت نام کاربر میتواند ثبت نام جدید با حداقل مشخصات موردنیاز انجام دهد و از بخش احراز هویت نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نماید.

بخش بازیابی گذرواژه ، در این بخش کاربر طی ۴ مرحله میتواند گذر واژه فراموش شده خود را بازگردانی نماید .

دربخش ورود از کاربر کد تایید ارسال شده به شماره موبایل یا ایمیل درخواست میشود که کاربر میتواند از هرکدام از کد ها استفاده نماید ، در صورت فعال کردن قابلیت Google Authenticator توسط کاربر در زمان ورود کدیکبار مصرف گوگل از کاربر درخواست میشود.

کیف پول های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال :

 کاربر میتواند لیست کیف پول های قابل پشتیبانی توسط صرافی را مشاهده نماید و به کیف پول دلخواه خود ارز یا ریال واریز نماید .

در این بخش قابلیت های مانند جستجو ارز ، نمایش ارزهای دارای موجودی ، اطلاعاتی در مورد ارز بیت کوین ، گزارش واریز و برداشت هر ارز موجود میباشد.

کیف پول اختصاصی فول نود ، ۱۰ فول نود به صورت مستقیم بر روی سرور لینوکس ادمین نصب میگردد و ادمین قادر خواهد بود نامحدود کیف پول ایجاد نماید و کیف پول هارا در صرافی قراردهد .

کیف پول کوینکس  و بایننس: در این سیستم ادمین میتواند جهت صرفه جویی در  هزینه ها از حالت فول نود استفاده نکند و مستقیم از حالت آدرس کیف پول کوینکس، بایننس و بینگ ایکس جهت واریز و برداشت کاربران استفاده نماید.

حالت دستی : در این حالت شما میتوانید از هر پلتفرمی که کیف پول اختصاصی به شما ارائه میدهد مانند تراست ولت و… استفاده نمایید.

** در بخش کیف پول ها ادمین میتواند در هر لحظه یکی از روش کیف پول هارا برای سایت انتخاب و فعال نماید البته امکان فعال کردن حالت دستی به همراه کوینکس یا بایننس به صورت همزمان نیز وجود دارد **

احراز هویت اتوماتیک KYC :

احراز هویت ، کاربران پس از ورود به صرافی باید ابتدا احراز هویت نمایند و این احراز هویت در ۴ مرحله انجام میشود .

مرحله اول دریافت اطلاعات شخصی کاربر مانند نام و نام خانوادگی ، کد ملی و… ، مرحله دوم اطلاعات آدرس کاربر درخواست میشود ، مرحله سوم اطلاعات عکس تعهد نامه یا فیلم تعهد نامه (تعهد نامه به صورت فیلم یا عکس به انتخاب شما میباشد) و کارت ملی یا شناسنامه درخواست میشود.

در مرحله چهارم کاربر پیام انتظار تایید توسط کارشناس را مشاهده مینماید ، لازم به ذکر میباشد در صورتی که کاربر احراز هویت نکرده باشد همه فعالیت های صرافی را میتواند انجام دهد بجز واریز و برداشت ریالی و برداشت رمز ارزی.

در احراز هویت خودکار ابتدا کد ملی با شماره موبایل مطابقت داده میشود ، سپس نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد با کد ملی مطابقت داده میشود . همچنین کارت بانکی و شماره شباء ثبت شده توسط کاربر نیز با اطلاعات کارت ملی ثبت شده مطابقت داده میشود.

سفارش سریع OTC :

سفارش فوری : کاربر میتواند رمز ارز خود را به ریال یا تتر تبدیل نماید و در این تبدیل سود خرید و فروش به ادمین پرداخت میشود همچنین قابلیت ثبت خرید و فروش با حالت مشخص کردن حالت حد سود و ضرر برای کاربر در این بخش فراهم میباشد.

در این بخش معاملات میتوانید در کوینکس یا بایننس نیز انجام شود که این قابلیت توسط ادمین سایت فعال یا غیر فعال میگردد.

بازار P2P :

بازار اسپات ، همان بازار P2P میباشد که کاربران در آن اقدام به معامله کرده و از هر خرید یا فروش سود به ادمین سایت واریز میشود ، این معاملات به صورت لوکال در سایت انجام میشود.

استیکینگ یا سود سپرده :

سود سپرده ، کاربران میتوانند ارز هایی که توسط ادمین برای سپرده گذاری ارائه شده است را بررسی نمایند و در صورت تمایل دارایی خود را در سایت بلوکه کرده و در دوره مشخص شده توسط ادمین سود دریافت نمایند. همچنین این سپرده ها قابلیت لغو توسط کاربر را دارند که در صورت لغو درصدی مشخص که ادمین آن را تعیین میکند به عنوان ضرر باید توسط کاربر پرداخت شود. لازم به ذکر میباشد درخواست های سپرده گذاری باید توسط ادمین تایید شود.

تحلیل ها  :

تحلیل ها ، در این بخش کاربران میتوانند تحلیل های خود را در مورد یک ارز منتشر نمایند و در صورت تایید ادمین این تحلیل به صورت عمومی برای همه کاربران قابل مشاهده میباشد.

تیکت ها  :

تیکت ، در بخش تیکت کاربر میتواند برای دپارتمان های مربوطه تیکت ارسال نماید و این تیکت ها به صورت دائم در پنل کاربری برای کاربر قابل مشاهده میباشد .

گزارش دهی :

گزارشات ، کاربر میتواند گزارش تمامی معاملات و تراکنش های خود را به تفکیک بخش ها مشاهده نماید.

وام دهی ریال یا اهرم :

اهرم (وام دهی ریالی) ، در این بخش کاربر میتواند به میزان مشخص شده توسط ادمین از اعتبار ریالی خود وام دریافت نماید و این وام را فقط در بازار های مشخص استفاده کند . این وام ها باید در دوره مشخص شده تسویه شوند و همچنین در زمان تسویه باید سود وام نیز پرداخت شود ، در صورت ضرر کاربر ، سایت پنل کاربر را از دسترس خارج مینماید تا ادمین وام پرداخت شده به کاربر را کسر نماید.

انتقال اعتبار داخلی بین کاربران سایت صرافی ارز دیجیتال :

کاربران میتوانند پس از احراز هویت دارایی خود را با کارمزد مشخص شده توسط ادمین برای هر کاربری که داخل صرافی وجود دارد منتقل نماید.

بخش پروفایل و امنیت :

پروفایل ، در این بخش کاربر میتواند پروفایل خود را مشاهده و ویرایش نماید.

بخش امنیت ، در این بخش کاربر میتواند پسورد خود را تغییر دهد ، تاریخچه ورود را مشاهده نماید و دوعاملی گوگل را فعال نماید.

ارسال آگهی رمز ارز :

در این بخش کاربر میتواند رمز ارز خود را آگهی نماید تا توسط سایر کاربران سایت خریداری شود ، سایت در این نوع معامله هیچ دخالتی ندارد و سود دریافت نمیکند.

بازاریابی پیشرفته :

یوزرها میتواند به دو روش اقدام به زیر مجکوعه نماید به صورت چند سطحیMLM یا تک سطحی با درصد متغییر بین ۰ الی ۱۰۰ درصد بازگشت سود رفرال به کاربر معرفی شده و همچنین امکان ایجاد نامحدود لینک بازاریابی تک سطحی.

اعلانات  :

تمامی اعلانات کاربر در این بخش قابل مشاهده میباشد و بابت اکثر تراکنش ها و فعالیت کاربران ، پیامک و ایمیل برای کاربر ارسال میگردد.

چند زبانه بودن سایت صرافی ارز دیجیتال :

در  طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال چند زبانه بودن را معیاری اصلی قرار دادیم و هم اکنون سایت قابلیت پشتیبانی از نامحدود زبان را دارد.

هم اکنون زبان های فارسی ، عربی ، انگلیسی ، گرجی و روسی در سایت پشتیبانی میشود که در صورت نیاز به استفاده از این زبان ها باید فایل های ترجمه را تکمیل نمایید.

اعلام قیمت ارز دیجیتال به کاربر :

کاربر محدوده قیمت ارز خود را به ریال و تتر مشخص مینماید و پس از رسیدن قیمت ارز به قیمت مشخص شده ، اعلان پیامکی و ایمیلی برای کاربر ارسال میگردد.

ریز امکانات پنل ادمین :


ورود ادمین ها :

امکان ورود ادمین ها به صورت ایمن یا غیر ایمن ، در صورت ورود ادمین به صورت غیر ایمن در صفحه ورود فقط ایمیل و پسورد از ادمین دریافت میشود و در صورت ورود ایمن کد دوعاملی گوگل و کدیکبار پیامکی از ادمین درخواست میشود.

محدود شدن ip ، پنل ادمین میتواند به ip های خاص جهت ورود محدود شود.

گزارشات :

گزارشات ، در این بخش لیست گزارشات بازار های p2p ، سود های حاصل از تراکنش ها ، گزارش های کارت به کارت توسط کاربران ، گزارش انتقال اعتبار بین کاربران ، گزارش بازاریابی ،واریز کاربران و… قابل مشاهده میباشد.

مدیریت کارت های بانکی:

کارت های بانکی ، در صورتی که api بررسی کارت بانکی مشکل داشته باشد یا استعلام کارت به هر دلیل ناموفق باشد کارت بانکی جهت تایید دستی توسط ادمین به این بخش ارسال میشود و ادمین میتواند کارت کاربر را رد یا تایید نماید که در صورد رد ادمین میتواند دلیل رد نیز برای کاربر ارسال نماید.

پکیج های کاربران:

پکیج ها ، سطح بندی کاربران میباشد که کاربران را به ۲۰ سطح تقسیم میکند ، سطح ۱ قبل احراز هویت مخصوص کاربرانی که احراز هویت نکرده اند یا درخواست احراز هویت ثبت کرده اند و هنوز تایید نشده است.

سطح ۲ الی ۴  در زمان تکمیل مراحل احراز هویت به کاربر ارائه میگردد و کاربر پس از تکمیل هر بخش محدودیت های خاصی را دریافت مینماید.

از پکیج پنج الی پانزده  با توجه به عملکرد کاربران طی یک ماه به آنها ارائه میشود ، و ۱۶ و ۲۰ به صورت دستی و دلخواه توسط ادمین به کاربران خاص داده میشود.

آگهی ها :

آگهی ها ، در این بخش ادمین آگهی های کاربران را مشاهده میکند و میتواند آنهارا تایید یا رد کند یا کلا حذف نماید.

مدیران :

مدیران ، از این بخش امکان ایجاد نامحدود ادمین با سطوح دسترسی مختلف وجود دارد و همچنین لاگ اقدامات ادمین ها نیز قابل مشاهده میباشد.

مدیریت کاربران:

کاربران ، ادمین میتواند به صورت دستی در این بخش کاربر اضافه نماید ویا لیست کاربران را مشاهده کند کرده انواع اقدامات مدیریت را انجام دهد.

 این اقامات : مشاهده اطلاعات ، بن کردن یا ویرایش دارایی کاربر ، تایید کاربر بدون نیاز به احراز هویت و… میباشد.

تسویه حساب ها:

در این بخش درخواست تسویه های ریالی یا رمز ارز کاربران قابل مشاهده میباشد که در بخش تسویه ریالی ادمین میتواند از طریق حالت خودکار با وندار و نکست پی برای کاربر تسویه انجام دهد یا به صورت دستی.

در بخش رمز ارزی درخواست های برداشت ارز کاربران برای ادمین قابل روئیت میباشد که ادمین میتواند درخواست هارا تایید یا رد نمیادکه نوع واریز رمز درخواستی کاربر به صورت دستی و یا api واسط میباشد.

سفارش فوری:

در این بخش تمامی درخواست های خرید و فروش سریع  ثبت شده توسط کاربران قابل مشاهده و مدیریت توسط ادمین میباشد که مدیران میتواند آنهارا تایید یا رد کند و در صورت رد دلیل آن را ذکر نماید.

تیکت ها:

تیکت ها ، در این بخش ادمین میتواند پیام های تیکت کاربران را مشاهده نمایید و به آنها پاسخ دهد ، همچنین ادمین قادر میباشد برای یک کاربر خاص تیکت ارسال نماید و یا دپارتمان جدید ایجاد کند.

اهرم  و سود سپرده:

اهرم ، جهت مشاهده و تایید درخواست های اهرم کاربران میباشد و همچنین تنظیم این بخش.

سود سپرده ، ، جهت مشاهده و تایید درخواست های سپرده کاربران میباشد و همچنین تنظیم این بخش.

اعلانات کاربر:

اعلانات ، در این بخش ادمین میتواند برای همه کاربران اعلان خاص ثبت نماید یا برای یک کاربر خاص اعلان ارسال نماید یا یک اعلان عمومی در داشبورد کاربری قراردهد.

تنظمیات کلی سایت :

تنظیمات ، در بخش تنظیمات تمامی عملیات های مدیریت صرافی قراردارند و ادمین میتواند صرافی را از این بخش تنظیم نمیاد مواردی مانند (مدیریت ارزها و شبکه ها ، نوع کیف پول ، امنیت ، بکاپ گیری ، درگاه ها و …).

تکنولوژی های مورد استفاده :


بکند : Laravel ,  Python  ، فرانت : bootstrap  ,  Tailwind ، دیتابیس : Mariadb , Redis

زیر ساخت ها جهت نصب:

 اسکریپت فقط بر روی سرور مجازی یا اختصاصی نصب میشود و بر روی هاست اشتراکی عملکرد مطلوبی ندارد .

حداقل سرور موردنیاز : RAM 8GB , CPU 8 CORE , STORAGE 60GB NVME , TRAFFIC 2T ، محل سرور باید حتما خارج از ایران باشد.

موارد مودنیاز جهت نصب در  سرور  :

Ubuntu22.04

Nginx

Php8.1

Rabbitmq

Nodejs 18

Csf

Composer

Cloudflare

Mysql-mariadb10.7.3

Supervisor

Sourceguardian

 حداقل ۲ عدد دامنه نیاز میباشد ، یک عدد دامنه باید بین المللی برای اسکریپت واسط  باشد دامنه دیگر که دامنه اصلی سایت هست میتواند IR باشد.

سایر هزینه ها :

هزینه شارژ پنل پیامک ippanel .

تهیه یک عدد اکانت ایمیل با قابلیت SMTP که حداقل تعداد ارسال ۵۰۰ ایمیل در روز را داشته باشد هزینه این بخش بین ۷۰.۰۰۰ تومان الی ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان میتواند باشد.

خرید توکن احراز هویت که حداقل تعداد آن ۸۰۰ عدد برای ۶ ماه میباشد و هزینه هر توکن فعلا ۳۵۰۰ تومان +۹درصد ارزش افزوده میباشد .

 سرور مجازی جهت نصب اسکریپت که بین هزینه ماهانه ۵۵۰.۰۰۰ تومان الی ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان میباشد.

هزینه خرید  سرور مجازی جهت نصب اسکریپت واسط که بین ماهانه ۲۰۰.۰۰۰ تومان الی ۵۵۰.۰۰۰ تومان میباشد.

دامنه های مربوط به صرافی و اسکریپت واسط که بین ۳۵.۰۰۰ تومان الی ۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان میباشد.

آماده شنیدن صدای گرم شما هستیم

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت آریا گستران میباشد.

پیمایش به بالا