اسکریپت صرافی p2p

اسکریپت صرافی p2p که با نام های مبادله همتا به همتا یا نظیر به نظیر هم شناخته می شود،بستری است که معامله گران بدون نیاز به واسطه ها با هم در ارتباط هستند.از ویژگی های اسکریپت صرافی p2p می توان به امنیت بالا،سرعت عالی و سیستم کاربری فوق العاده آن اشاره کرد.

بعد از ثبت نام افراد شروع به تبلیغات و خرید و فروش ارز دیجیتال،با قیمت های از پیش تعیین شده می کنند.اگر بخواهیم فرآیند این مبادلات را تشبیه کنیم نمونه خارجی را می توان به ebay و نمونه داخلی را به دیوار تشبیه کنیم.در ebay و دیوار محصولات با تعامل طرفین خرید و فروش می شود.در اسکریپت صرافی p2p هم به جای محصول ، ارز هایی مثل اتریوم و بیت کوین خرید و فروش می شود.

برای مشاهد تعرفه های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کلیک کنید

 

جهت دریافت مشاوره برای طراحی اسکریپت صرافی p2p با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

 

مزایا صرافی p2p

  1. امنیت بسیار بالا
  2. بهره‌گیری از راهکارهای مبتنی بر بلاکچین
  3. روش های مختلف پرداخت
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  5. دارای پنل ادمین و پنل کاربری
  6. احراز هویت خودکار و چند مرحله ای
  7. کیف پول چند ارزی (مشاهده تعرفه کیف پول ها)
  8. دریافت درگاه برای صرافی رمز ارز
  9. پشتیبانی از سیستم چند زبانه
  10. پشتیبانی کامل از ارز های رایج مثل اتریوم و بیت کوین
  11. استفاده از موتورهای تجاری

 

آشنایی با مراحل صرافی p2p

  1. ثبت نام کاربر
  2. احراز هویت
  3. ثبت سفارش
  4. ایجاد کیف پول
  5. سفارش خرید یا فروش
  6. تایید معامله
  7. ذخیرسازی توسط قرداد هوشمند
  8. پرداخت خریدار و تایید فروشنده
  9. انتقال به کیف پول و ذخیره شدن

امنیت صرافی p2p

امنیت اسکریپت صرافی ارز دیجیتال p2p یکی از مسائل بسیار مهم است. وجود ساختار اسکرو در پلتفرم P2P باعث شده تا در هنگام مبادله برای خریدار و فروشنده آرامش خاطر فراهم شود.همچنین اگر اختلاف نظری در انجام مبادله ایجاد شود،تیم Local Coin Swap آماده پیگیری برای مشخص‌شدن این است که ارز دیجیتال به‌ طرف درست تعلق گیرد.

صرافی p2p و بازار جهانی

یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث محبوبیت اسکریپت صرافی p2p شده است فراهم کردن تجارت و خرید فروش ارز بین مشتریان و معامله گران داخلی و خارجی است.در این پلتفرم می توانید به صورت آنلاین از هر فردی در هر کشوری ارز خرید کنید یا بفروشید.همچنین روش های مختلف پرداخت مانند کارت اعتباری، پی بال، کارت‌ آمازون و غیره یکی دیگر از مزایای مبادله همتا به همتا P2P می باشد.

 

ساخت صرافی p2p

ساخت و طراحی اسکریپت صرافی p2p نیازمند به دانش برنامه نویسی بالا و همچنین یک تیم مجرب و حرفه ای است.همچنین با توجه به تغییرات زیاد در این عرصه باید از بروز ترین نسخه ها و آپدیت های جدید در طراحی پلتفرم این صرافی استفاده شود.بهترین راه برای ساخت و پیاده سازی صرافی اعتماد به یک شرکت موفق در این زمینه با نمونه کارهای موفق است.

موجموعه طراحی وب با داشتن کادری مجرب و با دانش همچنین با بیش از ۳۰ نمومه کار موفق یکی از بهترین شرکت ها در زمینه طراحی و پیاده سازی صرافی p2p است.طراحی وب علاوه بر صرافی p2p در زمینه اسکریپت صرافی ارز دیجیتال ، پیاده سازی و نصب فول نود هم فعالیت گسترده ای دارد.

هزینه طراحی اسکریپت صرافی p2p

هزینه طراحی و پیاده سازی صرافی p2p با توجه به نیاز کارفرما و مشتریان کاملا متفاوت است.مجموعه طراحی وب با داشتن نسخه ها و پلتفرم های متفاوت،حق انتخاب زیادی را به مشنریان می دهد.اگر قصد راه اندازی و طراحی صرافی p2p را دارید و اطلاعات و آگهی کافی در مورد صرافی ندارید حتما با تیم پشتیبانی مجموعه ما تماس بگیرید.برای اطلاع از هزینه های راه اندازی صرافی با شماره زیر در ارتباط باشید.

جهت دریافت مشاوره برای طراحی اسکریپت صرافی p2p با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

اسکریپت صرافی p2p یک روش بسیار ساده و جذاب برای کاربران است که محبوبیت فراوانی هم پیدا کرده است.این محبوبیت باعث شده تا صرافی های متمرکز جای خود را به مبادله همتا به همتا بدهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.

پیمایش به بالا