افزونه بازاریابی شبکه ای در صرافی ارز دیجیتال

آیا در سایت صرافی ارز دیجیتال هم می توان بازاریابی شبکه ای را اجرا کرد؟به طور کلی در ساختار بازاریابی شبکه ای افراد باید به اصطلاح زیر شاخه برای خود معرفی کنند و هر چقدر تعداد این زیر شاخه ها بیشتر باشد سود بیشتری نصیب بازاریاب می شود.اما بازاریابی در سایت صرافی کمی متفاوت تر از بازاریابی شبکه در فروش محصول است.

افزونه بازاریابی شبکه ای یا همان MLM که توسط تیم برنامه نویسی مجموعه طراحی وب ایجاده شده است امکانات جذابی را در اختیار صاحبان سایت می گذارد که به راحتی می توانند بازاریابی چند سطحی را در سایت صرافی خود اجرا کنند.در ادامه قصد داریم بیشتر با این افزونه جذاب آشنا بشیم. همچنین تیم تدوین و تولید محتوا مجموعه طراحی وب ویدیو آموزشی از کار با این افزونه را برای شما آماده کردند که در کانال آپارات مجموعه هم می توانید این ویدیو را ببینید.

مراحل اجرا و نحوه کار با افزونه بازاریابی شبکه ای

در افزونه بازاریابی شبکه ای هر یک از کاربران سایت شما می تواند چندین زیر مجموعه برای خود داشته باشد و در ازای تراکنش های انجام شده توسط این افراد،کارمزد آن را دریافت کند.

برای اجرای افزونه بازاریابی شبکه ای در صرافی ارز دیجیتال ابتدا می بایست از قسمت پکیج ها،مدیرت پکیج ها را انتخاب کنید.سپس بعد از انتخاب پکیج و در قسمت ویرایش پکیج به سراغ کادر سود بازریابی می رویم.اما برای درک بهتر کار با افزونه قصد داریم با مثالی نحوه عملکرد را شرح دهیم.

فرض کنید شما کارمزد خرید و کارمزد فروش بیت کوین را ۰.۲ قرار داده اید.بخشی از این کارمزد به عنوان مثال ۵۰ درصد و یا حتی می توانید کل درصد یعنی ۱۰۰ درصد را سهم بازاریابان خود قرار دهید.به این صورت هر عضوی که در این پکیج قرار داشته باشد چه در خرید بیت کوین و چه در فروش بیت کوین می تواند بر اساس درصد سود تعیین شده آن مبلغ را دریافت کند.

بازاریابی چند سطحی

بعد از مشخص کردن درصد سود بازاریابی نوبت به مشخص کردن درصد سود هر سطح (سهم هر فرد) می شود.به عنوان مثال سود کارمزد شما ۲۰۰ هزار تومان است که ۵۰ درصد این مبغ یعنی ۱۰۰ هزار تومان را برای بازاریابان خود در نظر گرفته اید.ابتدا به قسمت تنظیمات رفته و سپس گزینه بازاریابی شبکه ای را انتخاب می کنیم.در این صفحه ۷ سطح وجود دارد که می توانید پاداش هر سطح را مشخص کنید.

به طور کلی تقسیم بندی و این که هر بازاریاب چه مقدار سهم دریافتی داشته باشد بر عهده شماست و همچنین می توانید تعریف کنید که چند سطح دریافتی داشته باشند.میزان دریافتی هر سطح می تواند بین ۰ تا ۱۰۰ درصد باشد.بعد از مشخص کردن و پر کردن هر فیلد گزینه ثبت تغییرات را می زنید.حالا هر کاربری با کد کاربری که دارد،یک شخصی را معرفی کند و به اصطلاح وارد مجموعه شما شود به ازای هر تراکنشی که انجام می دهد بر اساس درصد سود مشخص شده هر سطح پاداش خود را دریافت می کند.

نرخ کمیسیون

در قسمت تنظیمات اصلی بخشی به نام نرخ کمیسیون وجود دارد که در این بخش شما می توانید به ازای یک ورودی یک مبلغ ثابت را در نظر بگیرید.این مبلغ ثابت بوده و به بخش های دیگر ارتباطی ندارد یعنی به محض ثبت نام کاربر مبلغ تعیین شده به اصطلاح سهم بالا سری می شود.

افزونه بازاریابی شبکه ای در صرافی ارز دیجیتال یکی از افزونه های بسیار پرکاربرد می باشد که مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است.اگر برای نصب و راه اندازی این افزونه سوالی دارید می توانید با تیم پشتیانی مجموعه طراحی وب تماس بگیرید.همچنین برای آشنایی با سایر افزونه های اسکریپت صرافی ارز دیجیتال می توانید به صفحه افزودنی ها در وب سایت مجموعه طراحی وب مراجعه کتید.

برای نصب و راه اندازی افزونه بازاریابی شبکه ای در صرافی با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.

پیمایش به بالا