افزونه شارژ ریالی توسط وب مانی و پرفکت مانی

وب مانی و پرفکت مانی دوتا از محبوب ترین و پرطرفدارترین کیف پول ها در ایران هستند.علت این محبوبیت این است که وب مانی و پرفکت مانی بر خلاف پی پال ایران را تحریم نکرده اند و کاربران می توانند از خدمات این دو کیف پول استفاده کنند.این دو کیف پول شباهت ها و تفاوت هایی باهم دارند که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم.همچنین در این مقاله به معرفی یکی دیگر از افزونه های پرطرفدار طراحی وب به نام افزونه شارژ ریالی توسط وب مانی و پرفکت مانی در اسکریپت صرافی ارز دیجیتال می پردازیم.

برای نصب و راه اندازی افزونه شارژ ریالی توسط وب مانی و پرفکت مانی با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

 

وب مانی چیست؟

یکی از سیستم های پرداختی آنلاین که در دنیا هم بسیار شناخته شده است وب مانی نام دارد.وب مانی فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ شروع کرد و دفتر اصلی این شرکت در کشور روسیه قرار دارد.وب مانی قدمت بیشتری نسب به پرفکت مانی دارد و بیش از ۴۰ میلیون کاربر در این سرویس فعالیت می کنند.با وب مانی می توانید به راحتی حساب خود را شارژ کنید و همچنین پول های خودتان را به ارزهای مختلف تبدیل کنید.در سراسر دنیا صرافی های بسیاری از وب مانی پشتیبانی می کنند.علاوه بر این فروشگاه های مختلف نیز از وب مانی استفاده می کنند.

یکی دیگر از مزایای وب مانی پشتیبانی از کیف پول های مختلف است.وب مانی تقریبا از هر تراکنش کامزد ۰.۸ درصدی می گیرد که قابل قبول است.البته وب مانی برای برخی از تراکنش ها مثل تراکنش کیف پول های یکسان کارمزد کمتری دریافت می کند.وب مانی را می توان یکی از رقیبان اصلی پی پال دانست.

جهت مشاوره رایگان برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

پرفکت مانی چیست؟

یکی دیگر از شرکت های شناخته شده در زمینه سیستم های پرداختی آنلاین پرفکت مانی است.شرکت پرفکت مانی فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ در کشور پاناما آغاز کرد.پرفکت مانی بر خلاف مستر کارت و ویزا کارت ایران را تحریم نکرده است و اجازه تراکنش های مالی را به ایرانیان می دهد.پرفکت مانی یکی از کیف پول های معتبر جهانی است که از مزیت های اصلی این کیف پول می توان به سرعت خوب در تراکنش ها و امنیت بالای آن اشاره کرد.

سایت های مختلفی از پرفکت مانی پشتیبانی می کنند که به راحتی میتوان از طریق پرفکت مانی کالا های مختلفی خریداری کرد.اما یک نکته جالب در مورد پرفکت مانی،انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی است.با توجه به سیستم بازاریابی پرفکت مانی افراد می توانند با دعوت از دوستان و آشنایان پورسانت دریافت کنند.محدودیت در تراکنش های پرفکت مانی وجود ندارد و حتی بدون احراز هویت هم می توانید فعالیت خود را شروع کنید.اما توجه داشته باشید که امکان برگشت یا اصلاح تراکنش‌ها وجود ندارد و کاربران در صورت اشتباه، دیگر نمی‌توانند کاری انجام دهند.

 

تفاوت وب مانی و پرفکت مانی

وب مانی و پرفکت مانی در خیلی از موارد شبیه به هم عمل می کنند اما تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند که در ذیل به چند مورد از این تفاوت ها می پردازیم:

نحوه شارژ

نحوه شارژ این دو کیف پول کمی با هم متفاوت است به طوری که در وب مانی می بایست از پیمر (مشابه با ووچر پرفکت مانی)، کارت های اعتباری و صرافی های آنلاین استفاده کرد در حالی که برای شارژ پرفکت مانی می بایست از ووچر پرفکت مانی، کارت های اعتباری و صرافی های آنلاین استفاده کرد.

پشتیبانی از کیف پول های متفاوت

یکی دیگر از تفاوت های وب مانی و پرفکت مانی پشتیبانی کردن از کیف پول های مختلف است.پرفکت مانی می تواند از ۳ نوع کیف پول دلاری، یورویی و طلا پشتیبانی کند این در حالی است که با استفاده از حساب وبمانی می توان از انواع کیف پول های دلار، یورو، دانگ و روبل روسیه استفاده کرد.

نرخ کارمزد

نرخ کارمزد در وب مانی همان طور که در قسمت وب مانی چیست اشاره کردیم،از هر تراکنش ۰.۸ درصد است که این رقم در پرفکت مانی به ازای هر تراکنش ۰.۵ است.

سرعت و امنیت

در بخش سرعت و امنیت که دو فاکتور اصلی هم محسوب می شوند هم وب مانی و هم پرفکت مانی عملکرد خوب و مشابه ای دارند.برای انتقال ارز توسط این شبکه ها، حدود ۲ الی ۳ روز کاری زمان نیاز است.

 

نحوه اجرا و کار با افزونه

برای کار با افزونه شارژ ریالی توسط وب مانی و پرفکت مانی ابتدا باید می بایست از قسمت کیف پول ها،گزینه ریالی را انتخاب کنید.چه در قسمت واریز و چه در قسمت برداشت ۲ گزینه وب مانی و پرفکت مانی را مشاهده خواهید کرد.

بعد از باز کردن اکانت در وب مانی و پرفکت مانی باید در قسمت تنظیمات اصلی افزونه اطلاعات خواسته شده مانند شناسه و کد مرچنت را وارد کنید.در قسمت تنضیمات مالی می توانید نرخ واریز وب مانی را به صورت دستی مشخص نمایید.همچنین می توانید نرخ خرید و فروش وب مانی و پرفکت مانی و درصد صود خود را در این قسمت مشخص نمایید.

برای مشاهده واریزی های وب مانی یا پرفکت مانی باید وارد پنل ادمین شوید و از قسمت گزارشات،گزاش واریزی ها وب مانی یا پرفکت مانی را می توانید مشاهده کنید.در قسمت برداشت نیز روال کار دقیقا به همین شکل می باشد.کاربرد افزونه در سیستم وب مانی و پرفکت مانی برای افرادی که خارج از ایران هستند و دسترسی به کارت های شتابی و سیستم بانکی ندارند که به راحتی می توانند با این افزونه پول واریز کنند و یا وب مانی و پرفکت مانی خود را به پول نقد تبدیل کنند.

برای مشاهد تعرفه های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.

پیمایش به بالا