اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال یکی از افزونه های محبوب که توسط تیم برنامه نویسی طراحی وب ایجاد شده و کارایی بسیار زیادی نیز دارد.در این مقاله قصد داریم تا در مورد اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال و نحوه کار با این افزونه را به شما کاربران و مشتریان عزیز آموزش دهیم.همچنین تیم تولید محتوا مجموعه طراحی وب ویدیو آموزشی را هم برای شما کاربران در کانال آپارات مجموعه قرار داده است تا به صورت بصری هم با نحوه کار با افزونه اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال آشنا شوید.

برای مشاهد تعرفه های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کلیک کنید

اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال چیست؟

همانطور که می دانید با توجه به تحریم های جدیدی که برای کاربران ایرانی در شبکه های بلاک چین ایجاد شده است،اگر کاربری دارای موجودی کیف پول باشد و یا تراکنش هایی در سایت های صرافی خارجی انجام دهد،دارایی آن کاربر توسط سایت بلوکه می شود.با توجه به این مشکل تیم برنامه نویسی طراحی وب اکسپلور داخلی برای اسکریپت های ارز دیجیتال طراحی کرده است که در ادامه با این افزونه محبوب بیشتر آشنا خواهیم شد.

برای نصب و راه اندازی افزونه اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

موارد مورد نیاز برای نصب افزونه

برای نصب افزونه ابتدا باید یک هاست از نوع دایرکت ادمین یا سی پنل تهیه کنید.توجه داشته باشید که این هاست حتما باید ip خارج از ایران داشته باشد.همچنین وجود وب سرور لایت اسپید نیز جز موارد ضروری محسوب می شود.به طور کلی به مجوع این موارد هاست اکسپلور می گوییم.

 

نحوه کار با افزونه

نحوه کار با افزونه اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال آسان است و به راحتی کاربران می توانند از این افزونه استفاده کنند.بعد از نصب افزونه ۲ تا اکسپلور (یکی برای ادمین و یکی برای کاربر) ایجاد می شود.

در اکسپلور قسمت ادمین ابتدا ادمین سایت باید آدرس کیف پول خود را وارد کند و گزینه امنیتی من ربات نیستم را تیک بزند.بعد از این که دکمه استعلام را بزنید اطلاعاتی نظیر ارز انتخاب شده و موجودی شما نمایش داده می شود.همچنین در این صفحه می توانید ۱۰۰ تراکنش آخر در کیف پول خود را مشاهده کنید.

در قسمت اکسپلور کاربر هم نیز مانند اکسپلور ادمین ابتدا کاربر ارز خود را انتخاب می کند و آدرس کیف پول خود را وارد می کند و مانند قسمت ادمین می تواند اطلاعاتی نظیر ارز انتخاب شده و موجودی را مشاهده کند.یک نکته جالب در این افزونه این است که معادل تومانی و تتری را هم به کاربر می دهد تا نیازی نباشد کاربر معادل ارزی را حساب کند.

بعد از ثبت سفارش ۲۴ ساعت زمان نیاز است تا سفارش شما ثبت شود.اگر آدرس کیف پول واقعی باشد و به اصطلاح فیک نباشد و همچنین به هاست اصلی متصل باشد اطلاعات دقیق نمایش داده می شود اما اگر هاست شما خطا داشته باشد با ارور خطا در بروز رسانی مواجه خواهید شد.

جمع بندی

با نصب افزونه اکسپلور اسکریپت صرافی ارز دیجیتال هم ادمین و هم کاربر به راحتی می توانند بالانس های کیف پول خود را چک کنند و دیگر نیازی به سایت های خارجی برای چک کردن ندارند.اما همانطور که در متن هم گفته شد این اکسپلور نیاز به هاست واسطه دارد که باید ip آن خارج از کشور باشد.این نکته را هم در نظر داشته باشید که ip ها باید از کشورهایی باشد که تحریم نشده باشند در غیر این صورت ip ها بلاک می شوند و ممکن است برای دارایی های شما مشکل ایجاد شود.بهتر است که ip ها را از کشورهایی مثل آلمان یا فرانسه تهیه کنید.

تیم برنامه نویسی مجموعه طراحی وب افزودنی های کاربردی زیادی برای اسکریپت صرافی ارز دیجیتال طراحی کرده اند که می توانید از قسمت افزودنی ها با کارایی این افزودنی ها آشنا شوید.همچین اگر قصد راه اندازی یک صرافی آنلاین را دارید تا به درآمد های بالایی برسید و از هر تراکنش کارمزد دریافت کنید،کارشناسان و مشاوران مجموعه طراحی وب برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به شما مشاوره رایگان خواهند داد تا از بین پلن های متعدد بهترین گزینه را برای شروع کسب و کارتان انتخاب کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.

پیمایش به بالا