تاثیرات جنگ در قیمت بیت کوین

به دلیل آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین،بازار ارزهای دیجیتال تغییرات بسیار زیادی داشته است. برخلاف عقیده اکثر افراد که انتظار داشتند با خبر جنگ قیمت بیت کوین کاهشی کمتر از ۳۰ درصد داشته باشد،اما بیت کوین کاهش ۱۰ درصدی داشت و به مرز ۳۴ هزار دلار رسید.به دلیل خرید های سنگین که در این بازار ارز دیجیتال اتفاق افتاد بیت کوین دوباره به مرز ۳۷ ۳۸ هزار دلار رسید.

برای مشاهد تعرفه های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کلیک کنید

بر اساس بررسی های انجام شده ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین در زمان جنگ تقریبا ارزش برابری با طلا دارند.در اوایل شروع جنگ روسیه اعلام کرد ارزهای دیجیتال را نمی پذیرد اما با گذشتن مدت بسیار کمی تجدید نظر کرد و ارزهای دیجیتال را پذیرفت که این اقدام سود بسیاری زیادی را به بازار های ارز دیجیتال رساند.اما با این حال به باور برخی از کارشناسان،روسیه به دلیل جنگ با اوکراین تحریم خواهد شد و این تحریم باعث می شود که روسیه تمایل بسیار زیادی به ارزهای دیجیتال پیدا کند.این اتفاق ممکن است در سال های نه چندان دور اتفاق بیفتد.

کمک ارز دیجیتال به اوکراین

با شروع جنگ در اوکراین،این کشور با پذیرش پول های دیجیتال برای نیروهای مسلح سعی در خرید تسلیحات نظامی و کمک به ارتش خود کرد.با توجه به گستردگی این خبر در تویتر مردم از دولت اوکراین درخواست کردند که با ارزهای دیجیتال به آنها کمک کنند.اگر چه برخی گمان می کنند که ارز دیجیتال با این تغییراتی که دارد کمکی به دولت اوکراین نخواد کرد و باید با پول های کاغذی به آنها کمک کرد اما باز هم نمی توان از ارزش ارز های دیجیتال چشم پوشی کرد.

معمولا همزمان با شروع جنگ، مردم سعی میکنن سرمایه های خود را از بازار های ریسکی به بازرهای امن منتقل کنن. تحقیقات حاکی از آن است که با شروع جنگ حجم معامله بین روبل و ارزهای دیجیتال با جهش ۴ برابری همراه بوده است. این اعداد و ارقام حاکی از اونه که مردم روسیه در حال تلاش برای افزایش پس‌اندازهای مخفیانه خود، به صورت ارزهای دیجیتال هستند

 

2 دیدگاه دربارهٔ «تاثیرات جنگ در قیمت بیت کوین»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.

پیمایش به بالا