طراحی اپلیکیشن کیف پول

طراحی اپلیکیشن کیف پول و طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال امروزه به یکی از پرکاربردترین نرم افزار های حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.در این مقاله قصد داریم تا با یکی دیگر از خدمات مجموعه طراحی وب یعنی ساخت و طراحی اپلیکیشن کیف پول آشنا شویم.اما یک اپلیکیشن کیف پول باید چه امکاناتی داشته باشد؟

به طور کلی کیف پول ها برای سهولت استفاده،مدیرت و مبادله ارزهای دیجیتال طراحی می شوند.یکی از مهم ترین عوامل در کیف پول ها امنیت آن است که از دارایی های افراد در مقابل دسترسی های غیر مجاز و یا هک شدن جلوگیری کند.برای نصب و راه اندازی کیف پول ها ابتدا می بایست با توجه به سیستم عامل مورد نظر برنامه را دانلود کرد و سپس با ساختن و ایجاد اکانت،کار با کیف پول را شروع کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان برای طراحی اپلیکیشن کیف پول با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

برای مشاهد تعرفه های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کلیک کنید

 

نصب و راه اندازی کیف پول

برای نصب و راه اندازی کیف پول باید ابتدا با توجه به سیستم عامل گوشی خود اقدام به دانلود اپ کنید.سپس چند مرحله ساده برای راه اندازی اپ وجود دارد که آن را بررسی می کنیم:

  1. ایجاد یک کیف پول جدید (Create)
  2. پس از خواندن قسمت شرایط و مقررات تیک گزینه next را می زنیم
  3. صفحه جدیدی باز می‌شود که در آن، یک عبارت بازیابی ۱۲ یا ۲۴ حرفی را در اختیار شما قرار می‌گیرد. لازم است این عبارت را به‌صورت آفلاین در یک جای امن نگهداری کنید.
  4. پس از ذخیره عبارت بازیابی بر روی next کلیک کرده و به صفحه بعدی می‌رویم. در این مرحله در باکس‌های جداگانه حروف عبارت بازیابی به‌صورت به‌ هم‌ ریخته نمایش داده‌شده‌اند.در واقع از ما خواسته‌شده تا با انتخاب ترتیب درست حروف، عبارت بازیابی را تائید کنیم.
  5. بعد از انجام این مراحل بر روی گزینه ok کلیک می کنید و می توانید وارد کیف پول شوید.

بازیابی کیف پول

اگر از قبل در کیف پول عضو شده باشید می‌توانید با واردکردن ۱۲ کلمه بازیابی (در برخی موارد ۲۴ کلمه) اکانت خود را بازیابی کنید.بازیابی در اپ به ۲ روش انجام می شود.

  1. استفاده از Qr code و restore کردن کیف پول
  2. وارد کردن کدهای بازیابی که در زمان نصب اولیه از اپ دریافت کرده اید.

*حتما در هنگام نصب اولیه کدهای بازیابی را یاداشت کنید و از اسکرین شات استفاده نکنید*

ویژگی های اپلیکیشن کیف پول

با توجه به گستردگی و افزایش چشم گیر کاربران در حوزه ارزهای دیجیتال،امکانات صرافی های ارز دیجتال هم هر روز در حال پیشرفت می باشد.طراحی اپلیکیشن کیف پول هم باید با توجه به این تغییرات ساخته شود و هر کیف پولی که بتواند امکانات بیشتری در این بستر داشته باشد محبوبیت بیشتری نیز در بین کاربران خواهد داشت.

 

قیمت های لحظه ای

مشاهده قیمت های لحظه ای یکی از مهم ترین عوامل در طراحی اپلیکیشن کیف پول است. همچنین بررسی ارزش بازار، جدول زمان بندی قیمت‌ها و حجم معاملات از طریق کیف پول امکان‌پذیر است.

خرید ارز دیجیتال

وجود شبکه های مختلف و اتصال این شبکه ها به اپلیکیشن کیف پول برای خرید ارز های دیجیتال ضروری است.در طراحی اپلیکیشن کیف پول مجموعه طراحی وب ۴ شبکه اصلی پشتیبانی می شود.بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از کارت‌های اعتباری بیت‌کوین، اتریوم و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال را خریداری کنند.

اکسچنج و سواپ

در طراحی اپلیکیشن کیف پول مجموعه طراحی وب قابلیت swap، تبدیل یا همان Exchange ارزهای دیجیتال وجود دارد. با ویژگی سواپ کاربران می‌توانند توکن‌های مختلف را از شبکه‌های متفاوت با یکدیگر تعویض کنند. همچنین در هر زمان و به‌ راحتی و بدون نیاز به تکمیل هیچ فرم و تائید احراز هویت مشتری، می‌توانند رمز ارزهای خود را تبدیل کنند.

امنیت اپلیکیشن کیف پول

همان طور که در ابتدا مقاله اشاره کردیم امنیت در طراحی اپلیکیشن کیف پول یکی از مهم ترین مواردی است که باید برنامه نویسان به این موضوع اهمیت دهند.با ساختن و ایجاد یک کلید خصوصی می توان این اطمینان خاطر را به کاربران داد تا آن‌ها تنها افرادی باشند که به دارایی‌های مالی خود دسترسی خواهند داشت.همچنین احراز هویت و ورود دو مرحله ای نیز در این اپ وجود دارد.

سود نگهداری

یکی از ویژگی هایی که برخی کیف پول ها مانند تراس ولت دارند سود نگهداری در ازای خرید ارز دیجیتال و نگهداری آنها در کیف پول می باشد.این قابلت مانند سود های بانکی عمل می کند و فقط برای برخی ارزها مانند ترون این سود را پرداخت می کند.مجموعه طراحی وب این قابلت را در طراحی اپلیکیشن کیف پول بنا به درخواست مشتریان انجام می دهد.

پشتیبانی اپ کیف پول

پشتیبانی خوب چه در سایت و چه در اپ یکی از عوامل مهمی است که باعث محبوبیت یک سایت یا اپ می شود.در طراحی اپلیکیشن کیف پول مجموعه طراحی وب سیستم پشتیبانی و تیکتینگ پیشرفته وجود دارد.این سیستم پشتیبانی در اپ می تواند با اتصال به تلگرام یا واتس اپ مشکلات به وجود آمده را فورا به شخص یا تیم پشتیبانی اطلاع دهد تا ارورها برطرف شود.

8 دیدگاه دربارهٔ «طراحی اپلیکیشن کیف پول»

  1. سلام وقت بخیر . امکان پیاده سازی کیف پول های ارز دیجیتال به صورت فول نود و بر روی چه سرورهای اختصاصی خارج از ایران قابل پیاده سازی است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.

پیمایش به بالا