طراحی سایت مشابه نوبیتکس

ارزهای دیجیتال مدتی است که یکی از راه های پرطرفدار برای سرمایه گزاری تبدیل شده است.در حوزه ارزهای دیجیتال و صرافی،سایت نوبیتکس یکی از شناخته ترین و محبوب ترین سایت ها است.در این مقاله قصد داریم تا امکانات صرافی نوبیتکس را بررسی کنیم و همچنین برای ایجاد و طراحی سایت مشابه نوبیتکس چه اقداماتی باید انجام دهیم.

برای مشاهد تعرفه های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کلیک کنید

در سایت نوبیتکس می توان بدون هیچ واسطه ای به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخت و همچنین به صورت مطمئن و آسان به تبدیل دارایی ها پرداخت. سایت نوبیتکس به دلیل راحتی در خرید و فروش و کارمزد نسبتا کم نسبت به سایر صرافی ها به یکی از پرطرفدارترین سایت ها در بین کاربران تبدلیل شده است.در ادامه این مقاله قصد داریم درمورد طراحی سایت مشابه نوبیتکس و خرید اسکریپت صرافی ارز دیجیتال توضیحات بیشتری دهیم پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

 

امکانات نوبیتکس

  • مشاهده قیمت لحظه ای رمز ارزها
  • مشاهده تعداد معاملات و مشتریان
  • سرعت خوب معاملات
  • شبیه سازی بازار و امکان خرید و فروش به صورت دستی
  • سطوح دسترسی کاربری مختلف
  • امکان دسترسی ۲۴ ساعته به سایت
  • کیف پول مجزا برای هر ارز
  • انجام معاملات به صورت ریالی
  • پشتیبانی از زبان های مختلف
  • تایید و احراز هویت دقیق

مزایای طراحی سایت مشابه نوبیتکس

رابط کاربری زیبا

یکی از نقاط قوت سایت صرافی نوبیتکس رابط کاربری راحت و زیبای آن است.از این رو برای طراحی سایت مشابه نوبیتکس ،یکی از اصلی ترین مواردی که باید توسط طراحان سایت در نظر گرفته شود زیبایی و راحتی کار در قسمت های مختلف سایت است.

دریافت کارمزد کم

از دیگر ویژگی های سایت نوبیتکس دریافت کارمزد کم نسبت به سایر صرافی ها است.بعد از طراحی سایت مشابه نوبیتکس مدیران سایت باید به کارمزد ها توجه داشته باشند و برای رقابت با سایر صرافی ها این عدد را کمی پایین تر قرار دهند.

تیم پشتیبانی

یکی از مهم تریین ویژگی های سایت نوبیتکس تیم پشتیبانی حرفه ای آن می باشد که به صورت ۲۴ ساعته آماده برای پاسخ گویی هستند و می توان با چت آنلاین و یا زنگ زدن با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرد.

 

طراحی اپلیکیشن نوبیتکس

با توجه به اسفاده مداوم افراد در طول روز از گوشی موبایل،وجود یک اپلیکیشن همراه که رابط کاربری ساده نیز داشته باشد بسیار ضروری است.برای طراحی اپلیکیشن مشابه نوبیتکس نیاز به دانش برنامه نویسی است.مجموعه طراحی وب در نسخه نقره ای اپلیکیشن اندروید و در نسخه طلایی هم اپلیکیشن اندروید و هم ios را برای مشتریان عزیز طراحی و شخصی سازی می کند.

امنیت

یکی از اصلی تربن دغدغه های مدیران سایت های صرافی ارز دیجیتال امنیت سایت است.اولین موضوع مهم در بحث امنیت سایت صرافی ذخیره امن مدارک کاربران است که باید به صورت رمزنگاری شده در سایت ذخیره شود.امنیت سایت های صرافی را می توان به دو قسمت امنیت سرور و امنیت شخصی تقسیم کرد.

در امنیت سرور مواردی مانند تهیه سرور معتبر و کانفیگ صحیح،استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل،رمز عبور قوی،فعال کردن سرویس های امنیتی و چند مرحله ای و بروز رسانی های مداوم اهمیت فروانی دارد.اما در بحث امنیت شخصی استفاده از رایانه‌ای مجزا برای مدیریت وبسایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال و همچنین کیف پول‌های رمز ارز می تواند از مشکلات زیادی جلوگیری کند.

کیف پول داخلی

یکی از مهم ترین کارهایی که سایت صرافی نوبیتکس انجام می دهد استفاده از کیف پول های داخل کشور می باشد که امنیت بالایی دارد و امکان هک شدن، بلوکه شدن دارایی ها و یا از دسترس خارج شدن آنها بسیار کم و یا غیر ممکن می باشد.

بازار آزمایشی

صرافی نوبیتکس یک بستر آزمایشی فراهم کرده است تا کاربران بتوانند برای یادگیری بیشتر در مورد انجام معاملات و سرمایه گذاری واقعی بدون ریسک دمو هایی در این مورد را تماشا کنند.پس از آشنایی کامل کاربر با نحوه کارکردن با سایت نوبیتکس به راحتی می تواند وارد معلملات بازار شوند.

معایب سایت نوبیتکس

طراحی سایت صرافی مشابه نوبیتکس مزایای زیادی دارد ولی معایبی هم وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد:

  • در سایت نوبیتکس از استاپ لیمیت و لاس لیمیت استفاده نمی شود به این معنی که نمی توان حدی برای سود و زیان تعیین کرد.در این مواقع امکان دارد کاربر بسیار ضرر کند و محدودیت ایجاد شود.
  • گزینه مارجین و فیوچرز وجود ندارد بدین معنی که شما نمی توانید از شخص ثالثی پولی به عنوان وام بگیرید تا ارز بیشتری وارد بازار کنید و یا نمی توانید قرار دادی به عنوان فروش و خرید دارایی با شرایط قرارد تنظیم کنید.
  • برخی اوقات سایت نوبیتکس در انجام معاملات بیت کوین دچار مشکل می شود.

هزینه طراحی سایت مشابه نوبیتکس

شرکت طراحی وب با تجربه ای که در زمینه طراحی سایت صرافی و اسکریپت صرافی ارز دیجیتال دارد و با توجه به تیم برنامه نویسی خود برای طراحی سایت مشابه نوبیتکس بهترین مشاوره ها را به شما خواهد داد.هزینه طراحی سایت بستگی به نیاز مشتریان و خدمات دارد.از این رو مجموعه طراحی وب ۴ پلن پایه،برنزی،نقره ای و طلایی را با امکانات متفاوت برای مشتریان در نظر گرفته است.برای مشاهده تعرفه ها و خرید اسکریپت صرافی ارز دیجیتال کلیک کنید.

 

قوانین استفاده از نوبیتکس

  1. کاربر باید بپذیرد که تمامی فعالیت هایی که در سایت نوبیتکس انجام می شود باید در چهارچوب جمهوری اسلامی باشد و خارج از این قوانین نباید فعالیتی انجام دهند.
  2. در سایت نوبیتکس احراز هویت یک امر ضروری می باشد و شخص بدون احراز هویت نمی تواند از خدمات صرافی نوبیتکس استفاده کند.هرگونه تخلف در احراز هویت،بر عهده خود شخص می باشد و صرافی نوبیتکس می تواند تمامی خدمات سایت را برای کاربر متوقف کند.
  3. درخواست برای برداشت ریال از حساب کابر به سرعت پس از ثبت برسی خواهد شد.برای واریز پول به حساب های دیگر افراد نیز محدودیت‌های انتقال وجه بین بانکی،متفاوت می باشد.
  4. هر گونه سهل انگاری در حفظ و نگهداری اطلاعات مهم مانند گذرواژه بر عهده خود فرد می باشد.توصیه می کنیم از گذرواژه های طولانی و ایمن استفاده کنید و آنها را بر روی کاغذ نیز یاداشت کنید.

فرایند احراز هویت

  • ابتدا باید آدرس ایمیل را وارد کنید و سپس لینک تاییدی برای شما ارسال خواهد شد.با تایید این لینک مرحله اول تایید هویت انجام خواهد شد.
  • وارد کردن شماره تلفن همراه (به نام و مالکیت فرد ثبت نام کننده) یکی از مراحل مهم احراز هویت است.
  • پس از تایید شماره تلفن همراه باید یک عکس با کیفیت از پشت و روی کارت ملی بروی سایت آپلود کرد.
  • پس از تایید عکس کارت ملی ،شماره کارت باید وارد شود که اسم دارنده کارت بانکی باید با اسم کارت ملی باید یکسان باشد.پس از تایید شماره کارت بانکی می توان حساب نوبیتکس خود را شارژ کنید.
  • در بخش بعدی باید شماره شبای کارت را وارد کنید.در این بخش هم باید اسم دارنده کارت با اسم کارت ملی یکی باشد.پس تایید این مرحله می توان از حساب بانکی خود برداشت کنید.
  • آدرس،شماره تلفن و تایید عکس برای احراز هویت در مرحله ۲ کاربری با الگو های تایین شده نیاز است.

4 دیدگاه دربارهٔ «طراحی سایت مشابه نوبیتکس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.

پیمایش به بالا