اپلیکیشن صرافی + اپلیکیشن ارز دیجیتال

طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال

سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال امروزه به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سرمایه گذاری ها تبدیل شده است.

از آنجایی که این نوع بازار یک بازار ۲۴ ساعته است داشتن دسترسی مداوم به آن یک ضرورت به حساب می آید.

استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال این امکان را به ما میدهد که به طور مداوم به این بازار دسترسی داشته باشیم.

اکثر صرافی های معتبر علاوه بر وبسایت، اپلیکیشن هایی را هم طراحی و ارائه داده اند تا مشتریان هر چه راحت تر و سریع تر بتوانند معاملات خود را انجام دهند.

مشاهده امکانات اسکریپت صرافی

 

جهت مشاوره رایگان برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

 

اهمیت استفاده از اپلیکیشن

  • استفاده از گوشی همراه باعث دسترسی راحت تر به معاملات نسبت به استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر است و به دلیل کوچک بودن و قابلیت حمل آسان، در هر کجا میتوان از آن استفاده کرد.
  • داشتن دسترسی به اینترنت در هر زمان و هر مکان یکی دیگر از مزیت های استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال است.
  • استفاده از سیستم و لپتاپ نیاز به استفاده از جریان برق مستقیم دارد اما استفاده از تلفن همراه اینگونه نیست و حتی در صورت دسترسی نداشتن به یک منبع برق میتوان به راحتی از پاوربانک استفاده کرد.
  • استفاده از امکانات اپلیکیشن ارز دیجیتال بسیار ساده و راحت می باشد و پیچیدگی های استفاده از وب سایت در هنگام معاملات را دارا ندارد.

امکانات اصلی اپلیکیشن ارزدیجیتال

احراز هویت

 

یکی از مراحل مهم در هر صرافی احراز هویت می باشد که برای جلوگیری از هر نوع سوء استفاده و کلاه برداری و همچنین افزایش امنیت، احراز هویت استفاده می شود.بسیاری از افراد برای پولشویی یا فرار مالیاتی، معاملات خود را در صرافی ارز دیجیتال با اسم و کارت دیگران انجام میدهند، که این مسئله بعدا برای دارنده کارت باعث مشکلاتی می شود.

در نتیجه با احراز هویت هر فرد دیگر این مشکلات به وجود نخواهد آمد، زیرا هر کاربر فقط از یک کارت که به نام او است میتواند استفاده کند.برای احراز هویت حتما باید یک عکس از کارت ملی، کارت بانکی مختص کاربر و یک عکس سلفی که با عکس کارت ملی یکی است ارسال شود.در صورت عدم احراز هویت ممکن است استفاده یکسری از امکانات برای شما محدود گردد.

کیف پول

کیف یک نوع برنامه نرم افزاری است که وظیفه ذخیره کلیدهای خصوصی و عمومی را دارد و با بلاکچین های متعدد و مختلف در تعامل می باشد.برای استفاده از هر صرافی داشتن کیف پول ضروری است، زیرا انجام معاملات مانند خرید وفروش، نقل و انتقالات و… از طریق کیف پول انجام میگیرد.

کلید عمومی همان آدرس کیف پول می باشد، میتوان آدرس کیف پول خود را در اختیار دیگران قرار داد زیرا دادن آدرس کیف پول به دیگران مانند دادن شماره کارت بانکی می باشد که از لحاظ امنیتی بی خطر است.اما کلید خصوصی فقط باید در اختیار شما باشد و شخص دیگری آن را نداشته باشد.با استفاده از کلید خصوصی میتوانید به کیف پول و ارزهای دیجیتالی خود دسترسی داشته باشید در نتیجه، امن نگه داشتن کلید خصوصی بسیار حائز اهمیت است.

نمودارها

به طور مختصر می توان گفت نمودارها یک نوع الگوهای رفتاری قیمت هر ارز دیجیتال می باشد.با بررسی این الگوهای رفتاری و تحلیل تکنیکال آنها باعث میشود به این مسئله پی برد که یک ارز دیجیتال در طول یه بازه زمانی چه مقدار نوسان داشته است.تحلیل نمودارها مخصوصا برای افرادی که قصد سرمایه گذاری کلان دارند بسیار مهم و حیاتی است.الگوهای نموداری متنوع و بسیاری وجود دارد که با توجه به نیاز هر فرد باید یک الگو درست و مناسب انتخاب شود، انتخاب الگو نامناسب باعث از دست دادن سرمایه می شود.

پشتیبانی از انواع ارز دیجیتال

انتخاب صرافی  که بتواند تمامی ارزهای دیجیتالی را پشتیبانی کند یک امر بسیار مهم می باشد.امروزه ارز های دیجیتال بسیار زیادی وجود دارند که شما میتوانید آنها را براساس سرمایه موجود خود خریداری کنید و به اصطلاح با آنها کار کنید.اگر صرافی فقط تعداد محدودی ارز دیجیتال را پشتیبانی کند باعث ایجاد مشکلات بسیاری میشود زیرا ممکن است شما در ابتدا دارای سرمایه اندکی باشید که در نتیجه فقط قادر به خرید ارز دیجیتال با قیمت کمتر هستید اما در آینده ممکن است شما پول بیشتری در اختیار داشته باشید و قادر به خرید ارزهای گران قیمت تر باشید در نتیجه بهتر است از ابتدا در صرافی سرمایه گذاری کنید که ارزهای دیجیتال با قیمت های متنوع داشته باشد تا خرید و فروش شما راحت تر گردد.

معامله با کارت بانکی

استفاده از کارت بانکی تایید شده یه راه کار برای افزایش امنیت می باشد.هر کارت باید به نام فرد استفاده کننده باشد تا از سوء استفاده و کلاه برداری جلوگیری شود.برای استعلام گرفتن باید شماره کارت با کد ملی فرد همخوانی داشته باشد که این کار پس از ارسال مدارک و استعلام بانک انجام می شود.

تایید دو مرحله ای

تایید دو مرحله ای یا ۲AF یک روش امنیتی برای محافظت از حساب شما می باشد.با استفاده از این روش امکان عبور هکرها و دسترسی به حساب شما مسدود یا کاهش می یابد.مرحله اول یک رمز عبور می باشد که شما قبلا ثبت کرده اید و مرحله بعد چیزی است که ثابت می کند خود شما دارید وارد می شوید (لاگین) مانند ارسال رمز یکبار مصرف به شماره همراه یا ایمیل و یا یک رمز بیومتریک مانند اثر انگشت و یا تشخیص چهره.

پشتیبانی از چند زبان

یکی از بهترین امکانات هر اپلیکیشن ارز دیجیتال می باشد.دارا بودن زبان مورد نظر، به شما کمک می کند تا آسان تر بتوانید از امکانات اپلیکیشن ارز دیجیتال استفاده کرده و معاملات را راحت تر و ساده تر انجام دهید.

پشتیبانی آنلاین

داشتن یک پشتیبانی خوب برای هر کاربر بسیار مهم و لازم است زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل میتوان به راحتی در هر زمان و مکانی که هستید از متخصصان کمک بگیرید.

امنیت بالا

امنیت مهم ترین مسئله در یک اپلیکیشن صرافی می باشد.داشتن امنیت بالا برای هر اپلیکیشن ارز دیجیتال حائز اهمیت است زیرا معاملات در بستری امن نیاز و ضرورت هر کاربری است.

تنوع رمزارزی

قبل از نصب هر اپلیکیشن باید توجه داشت صرافی که این اپلیکیشن را ارائه می کند، رمزارزی که ما قصد خرید و فروش آن را داریم موجود داشته باشد.

تبدیل رمزارزی

بسیاری از اپلیکیشن های ارز دیجیتال فقط از تبدیل رمزارز به رمزارز دیگری پشتیبانی میکنند.  پس در صورتی که قصد دارید در انجام معاملات خود پول برداشت کنید باید حتما از اپلیکیشن هایی استفاده کنید که قابلیت تبدیل رمزارز به پول (یا بالعکس) را دارا باشند.

تحریم

به دلیل تحریم کشور ما بسیاری از اپلیکیشن های ارز دیچیتال قابلیت پشتیبانی از معاملات ریالی را ندارند و در نتیجه ممکن است بعداز معاملات پول های شما مسدود شود.   پس حتما از اپلیکیشن هایی استفاده کنید که  قابلیت تبدیل به پول رایج را دارا باشند تا بعدا برای شما مشکلاتی ایجاد نشود.

کارمزد

در برخی از صرافی ها هزینه کارمزد رایگان می باشد اما بعضی از صرافی ها برای انجام معاملات خود درصدی کارمزد دریافت میکنند  .   و باید در نظر داشته باشید که با توجه به سرمایه ای که قرار است استفاده کنید قادر به پرداخت چه مقدار کارمزد هستید.

سخن آخر

بهتر است قبل از نصب و استفاده از اپلیکیشن ارز دیجیتال نسبت به امکانات موجود در آن اطلاعات کامل و دقیقی را بدست بیاورید .

اگر قصد دارید که برای طولانی مدت در این بازار کار کنید ابتدا لازم است که با یک متخصص در مورد این موارد مشورت کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ در ارتباط باشید.

4 دیدگاه دربارهٔ «اپلیکیشن صرافی + اپلیکیشن ارز دیجیتال»

    1. سلام برای مشاوره طراحی سایت صرافی با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید.
      آدرس برای جلسات حضوری : مشهد ، صیادشیرازی ۱۹ پلاک ۳ واحد ۳
      اگر تهران هستید و امکان جلسه حضوری نداشتید میتونید از طریق ویدئو آنلاین جلسات رو برگذار کنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.

پیمایش به بالا