طراحی سایت صرافی otc

یکی از روش های خرید و فروش ارزهای دیجیتال،معاملات در صرافی otc است.در صرافی OTC یا Over The Counter معاملات به گونه ای است که خرید و فروش ارزهای دیجیتال بین خریدار و فروشنده به صورت مستقیم و بدون دخالت صرافی انجام می شود.در یکی دو سال اخیر حجم معاملات otc افزایش چشمگیری داشته و کشورهای آمریکایی و آسیایی در این نوع معاملات پیشرو هستند.یکی از خدمات شرکت طراحی وب طراحی سایت صرافی otc است.در ادامه قصد داریم تا بیشتر با صرافی otc آشنا شویم و همچنین توضیحاتی در مورد طراحی سایت صرافی otc ارائه دهیم.

جهت اطلاع از هزینه های طراحی سایت صرافی otc با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

برای مشاهد تعرفه های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کلیک کنید

 

آشنایی با صرافی otc

به طور کلی همان طور که در ابتدا مقاله گفته شد در معاملات otc صرافی دخالتی ندارد و خرید فروش ارز بین معامله گران به صورت مستقیم انجام می شود.در بازارهای دیجیتال به این دسته از افراد در این نوع معاملات نهنگ می گویند.صندوق های سرمایه گذاری و سرمایه گذران نهادی و همچنین تریدرهای حرفه بیشترین حجم معاملات را در صرافی otc دارند.البته ماینر ها را می توان از جمله فروشندگان عمده در بازار otc دانست.

در صرافی‌های OTC ارزهای دیجیتال به صورت واقعی معامله می شود، یعنی تتر خریداری شده توسط مشتری تسویه می شود و کارمزد خاصی برای دریافت آن در نظر گرفته نمی‌شود.از مزیت های صرافی‌های OTC می توان به سرعت و راحتی در معامله و از معایب آن می توان به تفاوت بیشتر در نرخ خرید و فروش ارز اشاره کرد.از نمونه‌های شناخته شده صرافی‌های OTC می‌توان به تترگراف دپارتمان معاملات کوین‌ گراف اشاره کرد.

 

بازار otc مناسب چه افرادی است؟

معمولا افرادی که قصد فروش مقادیر زیادی بیت کوین دارند از بازار otc استفاده می کنند.همچنین افرادی می خواهند که ارزهای خود را بدون رعایت قوانین و مقررات صرافی های معامله کنند از این بازار استفاده می کنند.در معاملات otc اطلاعات هویتی کاربران به صورت ناشناس است.در حال حاضر صرافی های بزرگی هم مثل بایننس در پلتفرمی بازار otc را برای کاربران خود ایجاد کرده اند.البته این نکته را بدانید برای انجام معامله در صرافی بایننس نیاز به احراز هویت است.

 

مزایای صرافی otc

به طور کلی هر صرافی داری مزایا و معایبی است که در ادامه به بررسی مزایا و معایب صرافی otc می پردازیم:

امنیت

اولین و مهم ترین مزیت برای هر صرافی امنیت است.یکی از ویژگی های خوب صرافی otc امنیت بالا این صرافی است که ارزهای دیجتال کاربران را در کیف پول نگه داری نمی کند.خرید و فروش ارز در این صرافی از طریق کیف پول خود کاربر انجام می شود.

کارمزد کم

معمولا صرافی ها کارمزد های پنهانی زیادی از کاربران خود دریافت می کنند که گاهی اوقات قابل تشخیص نیست.یکی دیگر از مزیت های صرافی otc کارمزد بسیار پایین در معاملات است که به صورت کاملا شفاف برای کابر قابل مشاهده می باشد.

بروزرسانی قیمت

باتوجه به نوسان قیمت های ارزهای دیجیتال مثل اترویم یا بیت کوین،صرافی او تی سی هم همگام با این ارز ها قیمت ها را بروزرسانی می کند.

اسپرد (Spread)

تفاوت قیمت خرید و فروش در صرافی را اسپرد (Spread) قیمت می گویند.قاعدتا هر چقدر اسپرد کم تر باشد به سود کاربر است.در صرافی‌های معاملاتی این اسپرد قیمت بسیار زیاد است و اصلا قابل مقایسه با یک صرافی OTC نیست.

انتقال سریع

با توجه به این که در صرافی otc ارز خرداری شده از صرافی است،به محض پرداخت وجه آن را مستقیم در کیف پول خود دریافت می کنید.همچنین در فرایند فروش نیز فورا پول به حساب شما واریز می شود که این مورد یکی از مزیت های اصلی صرافی otc محسوب می شود.

معایب

کار با صرافی otc برای افراد تازه کار و مبتدی کمی سخت است زیرا ممکن است در انتقال یا خرید و فروش ارزها با کیف پول دچار مشکلاتی شوند.معمولا افرادی که ترجیح می‌دهند دارایی‌ هایشان در کیف پول صرافی بماند و از همانجا معاملات را انجام دهند،از صرافی otc استفاده نمی کنند.اما مهم ترین نکته ای که باید بدانید این است که اگر در صورت عدم تحقیق به بازار وارد شوید تمام ریسک های ناشی از بازار بر عهده خود شما است.

 جمع بندی

با افزایش پذیرش کریپتو،بازار otc شاهد رشد چشمگیری در معملات بوده است و توانسته کاربران زیادی را به سمت این بازار بکشاند.در کل صرافی otc چه در جهان و چه در ایران شناخته شده است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.اما انتخاب صرافی بیش از هرچیز بستگی به نیاز کاربر دارد.به عنوان مثال افرادی که قصد دارند تتر خریداری شده را در اولین فرصت با قیمت بالاتری بفروشند به سراغ صرافی p2p می روند و افرادی که قصد دارند پس از خرید تتر بلافاصه آن را دریافت کرده و وارد ترید شوند صرافی otc را انتخاب می کنند.

 

اگر قصد خرید اسکریپت صرافی ارز دیجیتال یا همچنین طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را دارید می توانید با کارشناسان و مشاوران مجموعه طراحی وب تماس بگیرید و از آخرین تغییرات و آپدیت های جدید حوزه اسکریپت ارزهای دیجیتال مطلع شوید.

جهت اطلاع از هزینه های طراحی سایت صرافی otc با شماره ۰۹۱۵۴۷۴۳۲۳۹ تماس بگیرید

2 دیدگاه دربارهٔ «طراحی سایت صرافی otc»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

من ربات نیستم *محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.

پیمایش به بالا